Tο αναπόφευκτο ή όχι της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους απασχολεί καθημερινά τις οικονομικές αναλύσεις και την ειδησεογραφία των διεθνών και εγχώριων MME. Aναδιάταξη την ονομάζει ο μέγας κερδοσκόπος και πρωθυπουργικός φίλος, Tζορτζ Σόρος, ο οποίος κατέφθασε στη χώρα μας οσμιζόμενος λεία από το επικείμενο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας της. Kαθώς οι κυβερνητικές διαβεβαιώσεις ότι το Eλληνικό Δημόσιο θα είναι σε θέση να βγει στις αγορές το 2012 για αυτόνομο δανεισμό αποδεικνύονται αερολογίες και οι κυβερνητικοί κομπασμοί για την υποτιθέμενη πορεία ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας φανερώνονται ως καθαρός εμπαιγμός, τα δημοσιεύματα για την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους, όπως διατυπώνεται «κομψά» η μεθόδευση της ελεγχόμενης χρεοκοπίας της ελληνικής οικονομίας, πληθαίνουν.
Πέμπτη 21 Απριλίου 2011
Τετάρτη 13 Απριλίου 2011
Λύκειο ακριβοπληρωμένης αμάθειας
Δεν υπάρχει Εξεταστικό σύστημα, τα τελευταία τριάντα χρόνια, που να μην περιλάμβανε στην Εισηγητική του Έκθεση σαν στόχους και σαν δικαιολογητικό λόγο της θέσπισής του : τον περιορισμό της παραπαιδείας, την αντικειμενική και αξιοκρατική επιλογή των μαθητών, την ισότητα ευκαιριών, το άνοιγμα των πανεπιστημίων, το τέλος του «ασφυκτικού εναγκαλισμού» του Λυκείου από τις απαιτήσεις των εξετάσεων για το πανεπιστήμιο, την φραστική καταδίκη της έμφασης στην απομνημόνευση. Τα αποτελέσματα των «υποσχετικών» τα γνωρίζουμε σήμερα πολύ καλά.
Ωστόσο το Υπουργείο Παιδείας δεν έχασε την ευκαιρία, στα πλαίσια των ανακοινώσεων για το «Νέο Λύκειο», να φρεσκάρει τις ίδιες υποσχετικές, με στόχο την εξαπάτηση της κοινής γνώμης που αγκομαχά από τα ανοιχτά ρήγματα του σημερινού σχολείου, ρήγματα τα οποία έχουν σκάψει οι ίδιοι οι σημερινοί επίδοξοι «μεταρρυθμιστές». Οι ίδιοι που έκλεισαν σε μια νύκτα 1050 σχολεία πάντα στα πλαίσια του συνθήματός του «Πρώτα ο μαθητής».
Ωστόσο το Υπουργείο Παιδείας δεν έχασε την ευκαιρία, στα πλαίσια των ανακοινώσεων για το «Νέο Λύκειο», να φρεσκάρει τις ίδιες υποσχετικές, με στόχο την εξαπάτηση της κοινής γνώμης που αγκομαχά από τα ανοιχτά ρήγματα του σημερινού σχολείου, ρήγματα τα οποία έχουν σκάψει οι ίδιοι οι σημερινοί επίδοξοι «μεταρρυθμιστές». Οι ίδιοι που έκλεισαν σε μια νύκτα 1050 σχολεία πάντα στα πλαίσια του συνθήματός του «Πρώτα ο μαθητής».