Πάνω από 1200 πολίτες της Ηλιούπολης βρέθηκαν στους δρόμους πραγματοποιώντας πορεία που ξεκίνησε απ’ το Χαλικάκι και ολοκληρώθηκε στο Δημαρχείο, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα των μαζικών φορέων της πόλης, για να διατρανώσουν την αντίθεση τους στα σχέδια της δημοτικής αρχής για την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου χώρου στο Χαλικάκι. Ο λαός της Ηλιούπολης εξέφρασε την οργή του για το θράσος της κυβερνητικής ΕΤΑΔ Α.Ε. και του υπερταμείου που προωθούν την επιβολή ενοικίου για τη χρήση του χώρου, καθώς και για τα σχέδια του Δήμου για ανάπλαση του χώρου, που βάζει τον ιδιώτη απ’ την πίσω πόρτα για το ξεπούλημα αργότερα του χώρου.





