ΌΛΟΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ' ΤΟ ΧΑΛΙΚΑΚΙ
Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠ' ΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΙΣ7.30 ΤΟ ΑΠΌΓΕΥΜΑ.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
Κάτω τα χέρια απ’ το Χαλικάκι!
Το Χαλικάκι να γίνει χώρος πράσινου και αναψυχής της πόλης!
Για μια ακόμα φορά, για ένα ακόμα λόγο, η δημόσια περιουσία της πόλης, γίνεται στόχος των νέων καταπατητών και κερδοσκόπων. Αφού χρειάστηκαν πάνω από 30 χρόνια αγώνων και δικαστικών μαχών με τους ιδιώτες καταπατητές της δημόσιας γης και κερδήθηκε η υπόθεση απ’ το ελληνικό δημόσιο και το Δήμο της πόλης, ήρθε η πολιτική των μνημονίων να αρπάξει το δημόσιο πλούτο και να αρχίσει την εκποίησή του και πάλι στους ιδιώτες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Έτσι λοιπόν, εκεί που τόσα χρόνια παλεύαμε ενάντια στους ιδιώτες σφετεριστές της δημόσιας γης, βρεθήκαμε ξαφνικά αντιμέτωποι με έναν ακόμα μεγαλύτερο καταπατητή, το κράτος, που απαιτεί να εκμεταλλευτεί για δικό του όφελος το Χαλικάκι, διεκδικώντας ακόμα και νοίκι για τη χρήση του απ’ τους δημότες.





