ΌΛΟΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ' ΤΟ ΧΑΛΙΚΑΚΙ
Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠ' ΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΙΣ7.30 ΤΟ ΑΠΌΓΕΥΜΑ.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
Κάτω τα χέρια απ’ το Χαλικάκι!
Το Χαλικάκι να γίνει χώρος πράσινου και αναψυχής της πόλης!
Για μια ακόμα φορά, για ένα ακόμα λόγο, η δημόσια περιουσία της πόλης, γίνεται στόχος των νέων καταπατητών και κερδοσκόπων. Αφού χρειάστηκαν πάνω από 30 χρόνια αγώνων και δικαστικών μαχών με τους ιδιώτες καταπατητές της δημόσιας γης και κερδήθηκε η υπόθεση απ’ το ελληνικό δημόσιο και το Δήμο της πόλης, ήρθε η πολιτική των μνημονίων να αρπάξει το δημόσιο πλούτο και να αρχίσει την εκποίησή του και πάλι στους ιδιώτες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Έτσι λοιπόν, εκεί που τόσα χρόνια παλεύαμε ενάντια στους ιδιώτες σφετεριστές της δημόσιας γης, βρεθήκαμε ξαφνικά αντιμέτωποι με έναν ακόμα μεγαλύτερο καταπατητή, το κράτος, που απαιτεί να εκμεταλλευτεί για δικό του όφελος το Χαλικάκι, διεκδικώντας ακόμα και νοίκι για τη χρήση του απ’ τους δημότες.
Αυτή η προκλητική στάση του ελληνικού δημοσίου και των οργάνων του δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή και δεν πρέπει να περάσει! Δεν πρέπει για κανένα λόγο και με κανένα τρόπο να βάλουμε συνιδιοκτήτη στον πλούτο της πόλης μας το ξεπουλημένο στο υπερταμείο ελληνικό δημόσιο! Απέναντι στη γραμμή της δημοτικής αρχής για συνεκμετάλλευση, ανοίγει ο δρόμος για την εκποίηση του χώρου στα κερδοσκοπικά συμφέροντα που παραμονεύουν στη γωνία.
Διεκδικούμε:
Με σαφήνεια πρώτα απ’ όλα απαιτούμε να περάσει το Χαλικάκι στη δημοτική περιουσία. Όχι βέβαια γιατί έχουμε και κάποια ιδιαίτερη εμπιστοσύνη στους λεγόμενους δημοτικούς άρχοντες, αλλά γιατί είναι η τελευταία γραμμή άμυνα απέναντι στο ξεπούλημα.
Δεύτερον, δεν θέλουμε το Χαλικάκι να γίνει σκουπιδότοπος για να μπορεί έτσι στη συνέχεια να ξεπουληθεί με τα γνωστά κόλπα που έχουν εφαρμοστεί σε τόσες άλλες περιπτώσεις. Γι’ αυτό απαιτούμε άμεσες παρεμβάσεις της δημοτικής αρχής, χωρίς φυσικά την άδεια του ΤΑΙΠΕΔ, έτσι ώστε ο χώρος να καθαριστεί, να φτιαχτούν δρόμοι περιπάτου, να φτιαχτούν κιόσκια ανάπαυσης για τους συμπολίτες μας, ακόμα και μια μικρή καντίνα θα μπορούσε να εγκαταστήσει η δημοτική αρχή για τις ανάγκες των πολιτών.
Θα μας πουν βέβαια τα γνωστά, ότι δεν θα το επιτρέψει η κυβέρνηση και οι διάφοροι καταπατητές με τη μάσκα του δημοσίου. Τους απαντάμε, λοιπόν, ότι αν έχεις το λαό στο πλάι σου, αν αγωνίζεσαι για τις ανάγκες του, τότε κανείς δεν θα τολμήσει να προχωρήσει στα μαύρα του σχέδια. Σ’ αυτό ακριβώς θα κριθούν όλα και θα πέσουν οι ψεύτικες μάσκες των όψιμων φίλων του περιβάλλοντος και της αναψυχής των Ηλιουπολιτών.