Πάνω από 1200 πολίτες της Ηλιούπολης βρέθηκαν στους δρόμους πραγματοποιώντας πορεία που ξεκίνησε απ’ το Χαλικάκι και ολοκληρώθηκε στο Δημαρχείο, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα των μαζικών φορέων της πόλης, για να διατρανώσουν την αντίθεση τους στα σχέδια της δημοτικής αρχής για την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου χώρου στο Χαλικάκι. Ο λαός της Ηλιούπολης εξέφρασε την οργή του για το θράσος της κυβερνητικής ΕΤΑΔ Α.Ε. και του υπερταμείου που προωθούν την επιβολή ενοικίου για τη χρήση του χώρου, καθώς και για τα σχέδια του Δήμου για ανάπλαση του χώρου, που βάζει τον ιδιώτη απ’ την πίσω πόρτα για το ξεπούλημα αργότερα του χώρου.
Με τη κινητοποίηση αυτή, που είναι βέβαιο ότι τρομοκράτησε τη δημοτική αρχή και τους παρατρεχάμενους, οι ηλιοπουλίτες διατράνωσαν με πολύ δυνατή φωνή ότι τα σχέδια της ιδιωτικοποίησης και της υποταγής στη πολιτική των μνημονίων δεν γίνεται αποδεκτή.


Η κινητοποίηση της 25/6 ήταν ανάλογη της μεγάλης λαϊκής κινητοποίησης για να μην δημιουργηθεί κέντρο υπερηψηλής τάσης (ΚΥΤ) το 1998, που ανάγκασε τη τότε κυβέρνηση και την αντίστοιχη δημοτική αρχή να μην δημιουργηθεί το καρκινογόνο ΚΥΤ.
Στη κινητοποίηση συμμετείχε ενεργά και η δημοτική κίνηση ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, που με προκήρυξη, πανό και συνθήματα, πήρε μέρος στην πορεία, ενσωματώνοντας το δυναμικό της στην κεντρική πλατεία της πόλης. Τα συμπεράσματα απ’ τη μαζική αυτή διαδήλωση είναι καθαρά. Οι πολίτες ούτε τρώνε κουτόχορτο, ούτε είναι κορόιδα όπως νομίζουν κάποιοι. Είναι παρόντες, μάχιμοι, αγωνιστικοί και πρόθυμοι για να πάρουν μέρος σε κινήσεις που υπερασπίζονται τα δίκια τους με ενωτικό τρόπο.
